Jaką zawartość mają katalogi promocyjne, wykonane przez agencję kreatywną dreamsart?

Obserwując to, w jaki sposób wygląda projektowanie katalogu reklamowego w agencji dreamsart można szybko dostrzec, że wszystko oddaje się faktycznie w ręce profesjonalistów. Sam folder to nie tylko treści, ale także grafika. Z tego powodu projektowanie katalogów zaczyna się od opracowania grafiki wyrobów. Musi ona być przemyślana oraz przykuć uwagę.

W efekcie konsumenci będą bardziej zmotywowani do tego, aby obeznać się z kompletną zawartością. Foldery tworzone są w różnych rozmiarach, lecz zwykle jest to rozmiar a4, bo jest on najbardziej wyrazisty i konsumenci są do niego szczególnie przyzwyczajeni. Z uwagi na to że tworzenie katalogu jest procesem spersonalizowanym, suma ustalana jest odrębnie.

Na kwotę mają wpływ: projekt graficzny, tryb wykonania i wykończenia, wartość zastosowanych materiałów, wymiar oraz liczba stron. Bez wątpienia, zleceniodawca nie powinien oszczędzać na koncepcji, gdyż foldery to przykładowe z efektywniejszych narzędzi promocyjnych. W dreamsart dostaje się foldery już wydrukowane, czyli usługa jest wszechstronna.

Każdy klient agencji kreatywnej ma świadomość, że dostanie katalog, jaki znacząco wzmocni wizerunek marki na rynku. Poza samym przygotowaniem katalogów, możliwe jest przygotowanie kompletu narzędzi promocyjnych. Szczegóły na temat każdego ze zleceń każdorazowo są wyznaczone indywidualnie. Z tego względu warto się zaznajomić z ofertą wspomnianej firmy i zdecydować na współpracę.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić