Dobre logo firmy – jak je zaprojektować

Niejeden specjalista próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, czy istnieje idealny sposób na projekt firmowego logo. Jednak odpowiedź jest bardzo trudna, bowiem nie da się chyba powiedzieć po prostu, jak ma wyglądać to logo. Dlatego też nie warto gonić za ideałem, a przy projektowaniu pilnować kilku istotnych zasad. Przede wszystkim należy mieć na uwadze, że tworzenie logo jest zadaniem dla profesjonalistów. Wymaga dużej praktyki nie tylko jeśli chodzi o samą stronę graficzną, ale też i związanego z biznesem.

Przy pomocy logotypu można bardzo dużo zyskać, jeżeli będzie on ciekawy i przyciągający uwagę. Ale też można ogromnie stracić, kiedy się z nim nie trafi w gusta klientów. Po pierwsze istotne jest, aby unikać mocnej przesady i postawić na prostotę. Loga światowych koncernów właśnie tak wyglądają – przyciągająca uwagę, lecz czytelna postać, którą się łatwo zapamiętuje. Dlatego też dobry projekt logo marki ma mieć takie cechy, ale żeby to wykonać, to wspomniane doświadczenie jest naprawdę bardzo ważne. Należy unikać zbędnych elementów i ozdobników, ważna jest też kwestia kolorów.

Niektóre z barw sprawdzają się lepiej, pozostałe mniej, lecz na pewno nie powinno ich być więcej trzy. Duże znaczenie podczas projektowania ma psychologia, bazując na wieloletnich badaniach przykładowo można określić, jakie proporcje i kształty będą najlepsze. Tak więc jeżeli ktoś będzie chciał zrobić naprawdę nowoczesne logo, to zlecić to powinien profesjonalistom, a takich znajdzie najlepiej wpisując w wyszukiwarce hasło popatrz więcej o tworzeniu projektu logo.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić